viernes, 16 de diciembre de 2011

La Casa Ideal

Un dia qualsevol
M'endinso al bosc fins arribar a la cadena que obro ràpidament, segueixo un metres més quan ja començo a veure el porxo de casa. Aparco el cotxe, pujo les escales i obro la porta.
Una vegada dins de casa em descalço de seguida per notar el parquet calent per la calefacció interior, ara sóc a la sala d'estar, passo per l'arc esquerra que em porta a l'estudi, on deixo totes les eines i els papers del nou personatge de dibuixos que he de fer per el treball.
Vaig cap a les escales, les pujo i em deixen a un passadís que em porta directament a la meva habitació, on em poso còmode. Baixo les escales i vaig a la sala d'estar per encendre el foc, una vegada encès passo per l'arc del fons que dóna a la cuina, preparo el sopar és un moment que m'agrada especialment perquè fa que m'oblidi de tot una estona i ho trobo molt relaxant.
Al acabar de sopar ho recullo tot i vaig cap a l'habitació passant abans per l'estudi on agafo el treball, una vegada a la habitació obro les portes de vidre que dónen a una petita terrassa on treballo fins que em sento cansada. Entro a la habitació i ho deixo tot a sobre la petita taula de nit per no haver de baixar al primer pis, em fico al llit per tornar-ho a repetir demà.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Referències: 
Per fer aquesta casa em vaig inspirar en la casa de la cascada de Frank Lloyd Wright.
En aquesta pàgina es pot veure com és des de casi totes les perspectives i algun interior.
http://www.hogarismo.es/2011/11/28/la-casa-de-la-cascada-por-frank-lloyd-wright/


No hay comentarios:

Publicar un comentario